Wednesday, November 24, 2010

Το μαλλί της γριάς.

Ποδηλατόδρομος και περαντζάδα.

3 comments:

Anonymous said...

Αχ, θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια (πάλι...), λουνα παρκ, παιχνίδια, και απαραιτήτως μαλλί της γριάς...

kariatida62 said...

Το καλύτερό μου!!! Μαλλί της γριάς...τώρα όποτε σσυναντώ αυτό το φανταστικό για τα παιδικά μου μάτια καροτσάκι,αγοράζω για το μαμούνι που υιοθέτησα στο μπλογκόσπιτό μου! Ανοίξαμε και σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά!

Thanassis Spanias said...

Πολύ όμορφη, κατάλληλη επιλογή ώρας μπλέκουν πολύ όμορφα τα χρώματα, αλλά .... είσαι πολύ μακριά, σε κυνηγούσε κανένας? Κράτα τον ποδηλάτη και τον πεζό(?) αριστερά κράτα τους πεζούς και τη θάλασσα δεξιά, ή μια από τις δύο πλευρές αλλά πλησίασε κοντά να δω το ροζ από το μαλλί της γριάς, να νιώσω τους πεζούς να περπατάνε και να φύγει το μουντό γκρι κάτω που μου μπλοκάρει τα υπόλοιπα χρώματα.
Sorry για το παραλήρημα άλλα μου άρεσε πολύ πολύ το θέμα.
Get into the scene!
Καλό βράδυ.